Klachtenregeling
Klacht melden
Als u een klacht heeft, kunt u ons dit melden:
Bel naar 010 – 737 02 74 of stuur een mail naar info@bovenmaasprenataal.nl. Probeer in uw mail zo uitgebreid mogelijk uw klacht te beschrijven. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk (uiterlijk binnen 1 week) contact met u op.
Opvolging klacht
Graag maken we dan binnen 14 dagen een vervolgafspraak met u voor een (telefonisch) gesprek, zodat we alle tijd hebben om ongestoord over de klacht te kunnen praten.
We streven ernaar de klacht binnen 1 maand te hebben afgehandeld. We zullen dit afsluiten met een schriftelijke samenvatting van hetgeen besproken is.
Niet eens met de oplossing?
Mocht het gesprek en/of de gekozen oplossing voor u geen bevredigende uitkomst hebben, en heeft u behoefte aan een onafhankelijk oordeel, dan kunt u zich richten tot Klacht&Company.
Deze onafhankelijke klachtencommissie onderzoekt en beoordeelt of uw klacht gegrond is. Bent u het niet eens met de uitkomst van de klachtafhandeling door Klacht&Company, dan kunt u de zaak voorleggen aan de onafhankelijke geschilleninstantie EZa. Contactinformatie kunt u vinden op www.geschillencommissie-eza.nl.